Kategorie

eBiuletyn-Newsletter

Reklamacje

Reklamacje oraz inne uwagi może złożyć Klient, który składał zamówienie.

Reklamacje należy złożyć w formie pisemnej przesyłając na adres: sklep@mdruk.com lub faxem pod numer 0048 22/811 21 40.

W dokumencie reklamacji należy zawsze posługiwać się numerem zamówienia, które podlega reklamacji.

Każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis niezgodności.

Reklamacji podlega towar niezgodny z zamówieniem lub uszkodzony.

Wady części zamówienia nie uprawniają do reklamacji całości dostawy.

Każda reklamacja zgłoszona przez Klienta będzie rozpatrywana indywidualnie.

Reklamację można złożyć do 14 dni kalendarzowych od momentu dostawy. Po tym czasie reklamacja danej usługi nie będzie rozpatrywana.

Zgłoszenia reklamacji przyjmowane są w dni robocze do godz. 16:00.

Reklamacje dotyczące jakości przesyłek kurierskich będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po przedstawieniu dokumentów dotyczących szkody.

W przypadku stwierdzenia w momencie odbioru przesyłki widocznego uszkodzenia lub częściowej utraty towaru należy odnotować to na dokumencie przewozowym natychmiast po otrzymaniu towaru oraz sporządzić protokół szkodowy w obecności przewoźnika. Zgłoszenia reklamacyjne należy przesyłać pisemnie w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia przesyłki. W przypadku uszkodzenia przesyłki, Odbiorca zobowiązany jest do jej pozostawienia do dyspozycji Drukarni do czasu zakończenia postępowania reklamacyjnego. Nie wniesienie reklamacji w terminie 5 dni kalendarzowych od daty przyjęcia przesyłki bez zastrzeżeń, powoduje wygaśnięcie roszczeń.

W przypadku opóźnienia w doręczeniu przesyłki Odbiorca musi zaznaczyć ten fakt na liście przewozowym w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej. Wymagane jest podanie daty i godziny doręczenia oraz przyczyny opóźnienia doręczenia przesyłki (podana przez przedstawiciela firmy kurierskiej). W przypadku udokumentowanej odmowy przyjęcia przesyłki przez Odbiorcę przesyłka jest zwracana do Drukarni na koszt Odbiorcy.

Przesyłkę, która nie nadeszła do miejsca przeznaczenia wskazanego w liście przewozowym w ciągu 30 dni od upływu przewidywanego terminu wykonania usługi, uważa się za utraconą.

Reklamacje z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy o świadczenie Usług i Usług dodatkowych może składać do firm kurierskich wyłącznie Drukarnia . Reklamacje należy składać na piśmie w terminie 14 dni.


Ukryj

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.